תהליך האבחון המקוון:


שלב I: הרשמה, מילוי הפרטים וצירוף מסמכים:

כדי להיכנס למערכת האבחון יהיה עליך להיכנס לתוכנה עם הקישור (הלינק) האישי שישלח אליך במייל.

בעמוד כניסה יהיה עליך להכניס את קוד הכניסה שקיבלת בעל פה על ידי המשרד.

קוד הכניסה יישלח ב-SMS או יימסר בטלפון

בכניסה ראשונה לתוכנה, יהיה עליך להשלים ולעדכן פרטים אישיים.

למעלה, תופיע הלשונית הראשית.

נא לשלים ולתקן את הפרטים האישיים לפני שמתחילים. נא למלא את כל השדות.

בסיום עליך ללחוץ:


אחרי השלמת פרטים אישיים, עליך להעלות 4 קבצים:

  1. צילום תעודת זהות (בצורת PDF או תמונה)
  2. אסמכתא לתשלום (בצורת PDF או תמונה)
    • התשלום יבוצע בהעברה בנקאית
    • פרטי הבנק:
      • כוונים נוספים בע"מ
      • בנק דיסקונט
      • סניף 167 בית שמש
      • ח-ן 102851052
  1. תמונה משפחתית (בצורת תמונה)
  2. קורות חיים (כל סוג קובץ)

לאחר העלאת כל הקבצים הנדרשים, יש ללחוץ על הכפתור הירוק


 מילוי שאלונים

כעת יופיעו השאלונים המקוונים שיהיה עליך לענות עליהם.

לחיצה על הכפתור הירוק "התחל שאלון" תפתח את השאלון בחלונית (לשונית / טאב) חדשה עם השאלון כטופס גוגל. בטופס יהיו שדות כמו "מזהה שאלון" שימולאו באופן אוטומטי. אם בטעות מחקת או זה לא עלה, עליך למלא – מזהה השאלון נמצא באדום בעמוד זה.

בחלונית החדשה (טופס גוגל) עליך לענות על השאלות הרלוונטיות לך, גם אם אינם מסומנים כחובה. (למשל: שמות הילדים אינו חובה כי יש מועמדים ללא ילדים, אך חובה אם יש לך ילדים)

בסוף מילוי השאלון, עליך ללחוץ על כפתור "שליחה" או "Submit" (תלוי בהגדרות שפה אצלך) ולהמתין להודעה "תוצאות השאלון נקלטו".

ו. בהתאם להוראה זו:

עליך לסגור את החלונית/לשונית של השאלון ותוחזר לחלונית הראשית.

ז. בזמן מילוי שאלון, תופיע ההודעה הבאה:

בכל שלב – תוכן העמוד (הראשי) אמור להשתנות באופן אוטומטי, אך אם התוכן (שם השאלון) אינו משתנה, עליך ללחוץ על כפתור הרענון של הדפדפן.

אם סגרת בטעות את החלונית עם השאלון לפני שהגשת את התשובות, או עברו יותר מעשר דקות מאז שהגשת את השאלון, נא ללחוץ על הכפתור הכתום כדי להתחיל מחדש את השאלון. נא להיזהר לא ללחוץ לפני הזמן, ע"מ למנוע צורך מיותר למלא מחדש שאלון.

אם הגשת את השאלון וקיבלת הודעה מגוגל שהטופס נקלט, אך המסך אינו משתנה, נא ללחוץ על הכפתור "בקשת עזרה" והצוות הטכני יסייע לכם בהקדם האפשרי.


שלב II: הראיון:

לאחר שכל השאלונים המלאים (של שני בני הזוג), יתקבלו במערכת. יתואם ראיון אישי תוך 7 ימים, באמצעות תוכנת וידאו (זום). במקרה של זוג, הראיון יהיה ברצף לשני בני הזוג.


שאלות נפוצות

בהמשך מסמך זה מופיעות תשובות לשאלות כלליות וטכניות נפוצות. אנו ממליצים לעבור עליהן טרם תחילת התהליך, ולהעזר בהם (במידת הצורך) במהלך מילוי השאלונים. במידה ולא הצלחתם להסתייע –  יש לשלוח הפניה למייל sec.kivunim@gmail.com בצירוף שם ופרטי התקשרות.

שאלות כלליות

כמה זמן "נטו" לוקח למלא את הטפסים?

הזמן שנדרש למילוי כל הטפסים הוא 4-6 שעות, תלוי בקצב העבודה שלכם.

האם ניתן לעשות הפסקה בין הטפסים/המבחנים?

כן, ניתן לעשות הפסקה בין השאלונים, אך הפסקה זו אינה מומלצת! חשוב שלא לעשות הפסקה בעת מילוי השאלונים כדי למנוע שיבוש קליטת נתונים.

מילאתי את כל הטפסים ואני מחכה לראיון כבר מספר ימים.

אם עבר שבוע מתום מילוי כל השאלונים, ועדיין לא יצרו  עמך קשר לתיאום הראיון, ניתן לפנות 050-7880574 (מאור) בימים א'-ה' החל משעה 9.00 ועד 18.00 ולברר היכן זה עומד.

סיימתי את כל המבחנים והתראיינתי. מה קורה עכשיו?

לאחר סיום כל שלבי האבחון תיכתב חוות דעת, שתישלח בהמשך ליישוב. ניתן לברר מולנו דרך שירות לקוחות האם חוות הדעת נשלחה ליישוב.

האם יש התאמות או ליווי ללקויי למידה?

כל מקרה לגופו. נא ליצור קשר עם המזכירות על מנת למצוא פתרון.

שאלות טכניות

מה זה "מזהה שאלון"?

מזהה השאלון הוא אישי ונמצא במסך הראשי שנפתח מהקישור שקיבלת. המערכת אמורה למלא אותו באופן אוטומטי, ועליך לא לשנותו – אך אם, בטעות, מחקת או שינית אותו, חשוב לתקן כדי שהשאלון ישויך לך.

התחלתי לבצע את המבחן, ובאחד הדפים עשיתי "חזור אחורה" והכל נעלם.

בחלק מהדפדפנים לחיצה על "אחורה" מוחקת את המידע שיש עד כה בטופס. תצטרכו למלא את הטופס מחדש.

התחלתי לבצע את המבחן, התנתק לי האינטרנט, כיצד להמשיך?

יש להתחבר מחדש לאינטרנט ולמלא את הטופס מחדש.

קבלת שירות

1. לשאלות נוספות לגבי תהליך האבחון ניתן לפנות במייל לכתובת זו, או בטלפון 050-7880574 (מאור) בימים א'-ה' החל משעה 9.00 ועד 18.00.

2. לתמיכה טכנית נוספות יש לפנות במייל לכתובת sec.kivunim@gmail.com, לתאר את הבעיה בקצרה ולהשאיר פרטי התקשרות. האחראי על המערכת ייצור איתכם קשר.

3. לשאלות הנוגעות לקשר מול היישוב וטיפול בחוות הדעת ניתן לפנות שירות לקוחות לטלפון – 02-9908662 (שרון)

דילוג לתוכן
Close Bitnami banner
Bitnami